5 tokoh politik malaysia terkacak

Semalam (20 Januari 2010) teringin plak rasanya haikal nak tengok tv. So, lepak la kat rumah jiran. Rumah jiran best. Ada astro. Rumah kita ada ape je la kan. Hehe. Tukar-tukar chanel, ada show AC disini. Layan je la. Dan apa yang menariknya show AC disini yang haikal tengok semalam, ada satu slot yang bertajuk “5 tokoh politik malaysia terkacak”. Nak tau sape? Kalau dah tau pun korang layan je la. Haikal mulakan dari tempat ke-5

Tempat ke 5

Tan Sri Hishamuddin

Tempat ke 4

Mukhriz Mahathir

Tempat ke 3

Khairy Jamaluddin

Tempat ke 2

Mahathir Mohamad

Dan tempat pertama. Yang paling kacak antara terkacak kalau nak ikutkan rancangan AC disini lah. Tadaa..

Najib Tun Razak

Of kos la encik PM yang paling ensem kan. Ensem ke diorang ni? Hehehe. No comment. Oh, dan ingat ye, AC disini yang cakap. Bukan haikal. Pandai ko membodek ye AC. Tapi haikal rasa patutnya tokoh ni la yang patut menang anugerah.

“itu tol saya kasi naik sama juga.”

Hohoho. Pak menteri kena kerja kuat lagi ye pasni. Rakyat dah puji pak menteri semua hensem🙂

2 Comments »

  1. enydiamond Said:

    hahaha..hensem-hensem🙂

    nanti buat wanita pulak k😀

  2. syad Said:

    hahahha..samy vellu xkacak die sweet laa
    manesss jugak heee


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: